דובר צה"ל

דובר צה"ל על תאונת המסוק בנבטים: "שלושה קצינים נפגעו באורח קל באירוע"
אליה פרג'ון11.3.24
2
0
0
בהמשך לדיווח על התרסקות מסוק בבסיס נבטים מדובר צה"ל נמר כי :מסוק ינשוף של חיל האוויר ניזוק במהלך הסעה על הקרקע בבסיס חיל האוויר בדרום הארץ. שלושה קציני צה"ל נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, האירוע מתוחקר.
(צילום: ארכיון)
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
