מאור קינסבורסקי, פלאש 90

שלושה חיילים נפצעו בהתרסקות מסוק בנבטים
אליה פרג'ון11.3.24
7
0
0
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על נחיתת חירום בבסיס נבטים. מדיווח ראשוני בקבלת שיחה נמסר על התרסקות מסוק בבסיס נבטים ועל שלושה נפגעים במצב קל מאוד, צוותים בדרכם, מסוק דרום הוזנק לטובת האירוע. עדכונים בהמשך.
על פי הפרטים המסוק התרסק מגובה נמוך לאחר שהתנגש בעמוד. שלושה חיילים נפצעו באורח קל.
(צילום: ארכיון)
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
