יונתן סינדל, פלאש 90

בן גביר: "לא מתנצל על האמירות, אסור לנו לחזור לקונספציה של ה-6.10"
פז אבוחצירה11.2.24
18
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לאמירותיו לרמטכ"ל בישיבת הממשלה המיוחדת בבסיס ג'וליס.
בן גביר: "לא מתנצל ולא מגמגם. כל מי שמתקרב לגדר ומסכן את אזרחי מדינת ישראל ואת החיילים הגיבורים שלנו צריך לירות בו. ככה עושים בכל מדינה נורמלית! אסור לנו לחזור לקונספציית ה-6.10!".
18
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
