
בן גביר לרמטכ"ל: "הם ישלחו לנו נשים וילדים שיתגלו כמחבלים - אם נמשיך ככה נגיע לשבעה באוקטובר"
היום במהלך ישיבת הממשלה המיוחדת בבסיס ג'וליס בה הציג שר הביטחון יואב גלנט לשרים את אמצעי הלחימה הרבים שנתפסו בידי כוחותינו החל ויכוח סוער בין השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לבין הרמטכ"ל הרצי הלוי. השר לביטחון לאומי העביר ביקורת קשה ונוקבת כלפיי משטרת ישראל ויחסה למאות המפגינים שמנסים בכל דרך אפשרית לחסום את הכנסת משאיות הסיוע לחמאס. בן גביר אמר לרמטכ"ל: "אם יש לך משהו להגיד למפכ"ל אני מבקש שזה יעבור רק דרכי". הרמטכ"ל לא נשאר חייב וענה לבן גביר: "אם הסיוע לא יכנס דרך המעברים הוא יכנס בדרך אחרת וללא פיקוח, זאת החלטת הקבינט והוא זה שמחליט".
כשבנוסף, במהלך הישיבה התייחס בן גביר ליום שאחרי ולנוהל פתיחה באש ואמר בנוגע: "אתה מכיר אותם. חמאס ינסה אותנו. הם ישלחו לנו נשים, ישלחו גם ילדים שבסוף יתגלו כמחבלים, אם נמשיך ככה נגיע לשבעה באוקטובר".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
