הקרן למורשת הכותל המערבי

פרסום ראשון | מנהל בתי המשפט התיר לקיים דיונים עם דגל ישראל ברקע
פז אבוחצירה13.11.23
37
0
0
אמש סירב שופט בית משפט השלום איתי הרמלין לקיים דיון כשדגל ישראל נמצא מאחורי עצור.
אפילו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פנה לנציב תלונות הציבור על התנהלות השופט.
בפרסום ראשוני שמגיע לחדשות 0404 החליט מנהל בתי המשפט לאפשר לקיים דיונים עם דגל ישראל ברקע.
שי גליק מנכ"ל בצלמו: "מברכים על ההחלטה הנכונה והמתבקשת. מצפים שהנציב יקבע חד משמעית שהשופט איתי הרמלין שגה ופגע קשות בסמל המדינה ובעובדי השב"ס ואף ייקח אחריות ויתנצל על כך".
37
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
