יונתן סינדל, פלאש 90

שר הפנים פונה לנציב התלונות על השופטים | בן גביר: "בושה וחרפה"
ליאור שדה12.11.23
44
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום לסירובו של שופט בית משפט השלום איתי הרמלין לדון כשדגל ישראל נמצא מאחורי עצור.
בן גביר אמר בכעס רב כי "לקרוא ולא להאמין. שופט נוזף באנשי שב''ס ולא מסכים לקיים דיון כאשר דגל ישראל והכיתוב "עם ישראל חי" נמצא מאחורי העצור, למרות שמסבירים לו שזה מעודד אותם כאשר חבריהם נלחמים וחלקם נרצחו. בושה וחרפה!"
בנוסף, שר הפנים משה ארבל כתב לנציב תלונות הציבור על השופטים מכתב תלונה על התנהלותו של השופט הרמלין.

44
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
