אתר רשמי הכוכב האדום

ליגת האלופות: בכר והכוכב האדום הפסידו ללייפציג 3:1, פ.ס.ז' הביסה את מילאן
תום אברמסון26.10.23
0
0
0
ברק בכר וקבוצתו הכוכב האדום בלגרד נוצחו פעם נוספת במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, הפעם במשחק חוץ ללייפציג 3:1.
לאחר שלושה משחקים, הקבוצה הסרבית מדורגת במקום השלישי בבית 7 עם נקודת אחת בלבד. באותו בית, מנצ'סטר סיטי גברה במשחק חוץ על יאנג בויז 1:3. פריס סן ז'רמן הביסה במשחק יוצא מן הכלל את מילאן 0:3, ברצלונה גברה על שחטאר דונייצק 1:2.
על הסיכויים להעפיל לשלב הבא, אמר בכר: “יש לנו עוד שלושה משחקים, שניים מהם אצלנו בבית. אנחנו יודעים שהמשחק הבא מול לייפציג הוא כנראה החשוב ביותר שלנו בקמפיין הנוכחי ואנחנו מתמקדים בו.
לא אכפת לי מתוצאות אחרות בבית, אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו. יש לנו שני משחקי ליגה ואז את המשחק מול לייפציג, שאני רוצה לרשום בו ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
