עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יאיר לפיד לרה"מ: מפגיני השמאל בבלפור הם בעלי הבית
אלדר ממן5.8.20
0
0
0
יו"ר יש עתיד עולה על דוכן הכנסת ומשיב לראש הממשלה נתניהו על נאומו שהסתיים לפני זמן קצר. לפיד טען במליאה שהאלפים הספורים של מפגיני השמאל הם בעלי הבית של בלפור והם החליטו להודיע לראש הממשלה שהחוזה איתו הסתיים.
בהמשך דבריו הדגיש יאיר לפיד שהוא בניגוד לראש הממשלה נתניהו יקיף את עצמו באנשים שמבינים יותר ממנו. לדבריו, "אם אהיה רה"מ ותהיה בעיה עם איראן אתקשר אליך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
