דוברות המשטרה

הקייטרינג נסגר לאחר שהעסיק שלושה שב"חים
יצחק ביאליק22.5.25
1
0
0
בתאריך 19.5.25 שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני באור יהודה איתרו בעסק- קייטרינג באור יהודה, 3 ערבים שוהים בלתי חוקיים, תושבי יהודה ושומרון, ללא אישורי שהייה, שהועסקו ואף הולנו במקום.
השב"חים נעצרו והמעסיקים נחקרו באזהרה במשטרת מסובים. בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב דן ותחנת מסובים לסגירת העסק וממ"ז ת"א חתם על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים מאתמול 21.5.25 ועד ליום 19.6.25 כולל. (תמונה: ארכיון)
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
