דוברות המשטרה

חמאס לקח אחריות על הפיגוע בצומת התשבי
יצחק ביאליק24.3.25
9
0
0
המחבל, שביצע את הפיגוע בצומת התשבי, הינו ערבי ישראלי כבן 25, תושב מעלה עירון ליד אום אל-פחם.
המחבל השתמש בנשקו של הפצוע לאחר שדרס אותו. כוחותינו ממג"ב שהיו בדרך לאימון, פרקו מרכבם, חתרו למגע וחיסלו את המחבל.
בארגון הטרור חמאס לקחו אחריות על הפיגוע.
כאמור בפיגוע, נרצח אדם כבן 70, ונפצע קשה אזרח כבן 20.

9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
