
פיגוע בצומת התשבי - נרצח ופצוע במקום - המחבל חוסל על ידי כוחותינו ממג"ב
פיגוע ירי בצומת התשבי בצפון, פצוע פונה במצב קשה לבית החולים ואדם אחד נרצח. כוחותינו מהמשטרה חיסלו את המחבל שהיה חמוש בנשק ארוך.
(סרטון: ארץ אהרונוביץ')
כוחות הרפואה טיפלו בנפגעים, אחד כבן 75 שמותו נקבע במקום, והשני כבן 20 שפונה לבית החולים ומצבו קשה.
מדובר בפיגוע דריסה, משולב בירי.
דוברות המשטרה: "מדיווח ראשוני בלבד ,מחבל שהגיע למקום ברכב דרס מספר אזרחים ששהו בתחנת אוטבוס, לאחר מכן פתח בירי לעבר האזרחים. כתוצאה במקום מספר פצועים, כוחות משטרה ששהו במקום ניטרלו את המחבל.
שוטרי המחוז הצפוני מבודדים את הזירה".
פראמדיק במד"א צבי מלכיס סיפר: "מדובר בזירה קשה מאוד שממוקמת סמוך לתחנת אוטובוס. הגענו למקום במהירות ובכוחות גדולים, והתחלנו בסריקות על מנת לאתר פצועים.
בתוך רכב סמוך לתחנה, שכב גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות בגופו. מיד התחלנו בביצוע בדיקות רפואיות, אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום.
בסמוך לתחנת האוטובוס שכב צעיר כבן 20, שהיה בהכרה וסבל מפציעות חודרות וקשות בגופו. מיד התחלנו בהענקת טיפול רפואי ראשוני ומציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, ופינינו אותו בדחיפות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
