
"טריז בהשתלטות הבלתי חוקית הבדואית מזרחית לבאר שבע" | חבר הכנסת אלמוג כהן על שדה התעופה העתידי
חבר הכנסת אלמוג כהן, מפרט ל-0404, על הקמת שדה תעופה דווקא בנבטים. מזרחית לבאר שבע.
"הבשורה הגדולה היא בעיקר הבשורה האסטרטגית, הקמת השדה תשים טריז בהשתלטות הבלתי חוקית הבדואית מזרחית לבאר שבע.
שדה התעופה יביא לאזור עשרות אלפי מקומות תעסוקה, סביב 35,000 מקומות עבודה איכותיים. בשורה אדירה לנגב.
השדה גם יחבר את הנגב למרכז בעזרת קו הרכבת שעובר כבר בסמוך.
השדה תוכן להיות עם המסלול הארוך במזרח התיכון, כל סוגי המטוסים יוכלו לנחות שם.
אנחנו מאוד רוצים שהשדה ינוהל על ידי חברה פרטית ולא על ידי רשות שדות התעופה. כך זה פותח את השוק, וייטיב עם משתמשי השדה".
הדברים באים, לאחר שבשבוע שעבר, התקבלה בכנסת הצעת החוק של חבר הכנסת כהן, להקמת השדה דווקא בנבטים. זאת לאחר מספר שנים של התלבטויות היכן יוקם שדה תעופה נוסף במדינת ישראל.

(בתמונה: שדה התעופה בחיפה)
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
