פלאש 90

שדה תעופה חדש בדרך לנגב
יצחק ביאליק3.3.25
1
0
0
אושרה הצעת חוק להקמת שדה תעופה בינלאומי בנגב, בנבטים ליד באר שבע. שדה התעופה יצטרף לשדות הקיימים 'בן-גוריון' ו'רמון'.
את החוק יזם חבר הכנסת אלמוג כהן אשר ברך על כך: "זהו יום היסטורי ובשורה גדולה לתושבי הנגב ולמדינת ישראל כולה.
הקמת שדה התעופה בנבטים תשנה את פני הדרום ותביא להישגים משמעותיים לכלכלה, לתעסוקה, לחברה ולתחבורה בנגב בפרט ובישראל בכלל".
כמו כן הוא הודה לראש הממשלה, ליו״ר ועדת כלכלה, חה״כ דוד ביטן ולחברי הוועדה על התמיכה בהצעת החוק והתחייב להמשיך לפעול עד להשלמת הקמת השדה.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
