גילי יערי, פלאש 90

פועל במצב קשה לאחר שנפל מהקומה השנייה במהלך עבודתו באתר בנייה באשקלון
אליה פרג'ון7.7.24
2
0
0
לפני זמן קצר בשעה 12:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פועל שנפל מגובה של כ-2 קומות במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב הדרור באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, גבר כבן 48 במצב קשה, עם חבלת ראש.
פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע מד"א בן ציון טטרו סיפר: "הובילו אותנו אל הפועל ששכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
