דוברות המשטרה 

18 ערבים שב"חים תושבי בית לחם וחברון נעצרו בחדרה
אליה פרג'ון7.7.24
3
0
0
במהלך הפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, סרקו אתמול השוטרים בניידות יחד עם פקחי הסיור העירוני באזור יער חדרה ושם איתרו 18 קטינים שב"חים תושבי בית לחם וחברון ללא אישורי כניסה לישראל.
החשודים נעצרו לחקירה בתחנת חדרה בסיומה נכלאו ובהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
