דוברות אסותא 

נקבע מותו של הפעוט שנמצא מחוסר הכרה ברכב באשדוד
תום אברמסון4.7.24
4
0
0
פעוט כבן שנתיים נפגע היום באורח אנוש, לאחר ששהה במשך כשעתיים ברכב סגור באשדוד.
צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הפעוט לבית החולים אסותא בעיר, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מסימני מכת חום. חובש רפואת חירום במד"א, מתנאל בן דוד: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום.
סיפרו לנו שהוא שהה זמן ממושך בתוך רכב סגור ולאחר שנמצא ברכב הוכנס לבית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש". (צילום: ארכיון)
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
