דובר צה"ל

כוחותינו עצרו 15 מחבלים ביהודה ושומרון | הושמדו מחרטות לייצור אמל"ח וחלקי נשק
פז אבוחצירה2.7.24
7
0
0
לוחמינו מצה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 15 מחבלים ברחבי יהודה ושומרון.
בפעילות במחנה בלאטה שבשכם, נעצר מחבל ואותרו שתי מחרטות לייצור אמל"ח, שהושמדו במהלך הפעילות.
באלעידה, חוסאן ובארטס שבחטיבת עציון נעצרו תשעה מחבלים, בחברון ובסמוע שבחטיבת יהודה נעצרו שלושה מחבלים והוחרם אקדח. בפונדוק שבחטיבת אפרים אותר והוחרם רובה ציידים.
המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.
עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,150 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,750 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
