דובר צה"ל

דיווח: הסתיימה פעילות כוחותינו בנור א-שמס
אליה פרג'ון1.7.24
1
0
0
הפעילות של כוחותינו באזור נור א-שמס הסתיימה, במהלכה כלי טיס זיהה מחבלים חמושים וביצע לעבר ירי, החימוש לא התפוצץ והמחבלים לקחו אותו לדירה סמוכה, שם התפוצץ וכתוצאה מכך אישה נהרגה ומספר נוספים נפצעו.
בנוסף - מחבל שזרק מטעני חבלה לעבר כוחותינו זוהה על ידי צלף וחוסל.
מעבדת נפץ גדולה פוצצה.
הדיווח של הלל ביטון רוזן כתב צבא וביטחון של ערוץ 14.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
