דוברות המשטרה 

בגזרת חברון | אקדחים וכמויות של תחמושת
אליה פרג'ון1.7.24
0
0
0
במסגרת מאבק משטרת ישראל בהחזקת נשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים, פעלו היום בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) יהודה בשיתוף כוח צה"ל מחטמ"ר יהודה, בסיוע כלבני מג"ב ירושלים לאיתור אמל"ח בלתי חוקי בעיר חברון.
במהלך הפעילות איתרו הכוחות בחיפוש בבית במקום אקדח 9 מ"מ, מחסניות לאקדח ורובה, תחמושת מסוגים שונים וציוד צבאי נוסף.
שני חשודים ערבים תושבי המקום, נעצרו להמשך חקירתם ביל"פ.
משטרת ישראל תמשיך, ביחד עם כוחות נוספים, בפעילות המאומצת נגד עבירות החזקת ושימוש באמל"ח הבלתי חוקי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
