
"צעק מכאב וקרא לסמל שלו" | אמו של גיבור ישראל סמל אייל שיינס הי"ד, הבינה שנורה במהלך שיחת הטלפון האחרונה
אליה פרג'ון30.6.24
1
0
0
מירב, אמו של גיבור ישראל סמל אייל שיינס הי"ד, מקיבוץ אפיק שברמת הגולן, אשר נפל ביום חמישי מירי צלפים שנורה לעברו ברצועה סיפרה על בנה:
"היה ילד כובש, ידע להגיד את הדברים הטובים הנכונים אהב ספורט והיה טוב בזה".
היא סיפרה על רגעי האימה בהם הבינה שהיא שומעת כי בנה נפגע:
"הוא התקשר הביתה ושחחנו שיחה כל כך טובה, ואז פתאום שמעתי שיורים בו - ככה נגמרה השיחה. שמענו הכל וזה היה נורא".
אותו לא שמענו יותר רק שמענו שמתנהל קרב, הבנתי שהוא נפגע והתקשרתי למשקית ת"ש ואמרתי לה ששמעתי שהוא נפגע, הוא צעק מכאב וקרא לסמל שלו והייתי בטוחה שהוא נפצע.
כשלא אמרו לי לאיזה בית חולים ללכת החלטנו לנסוע למרכז ולצמצם את הזמנים ולא התקשרו ושלחתי הודעות״.
את הדברים אמרה האם אצל ספי עובדיה ויניר קוזין, בגלי צה״ל.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
