דוברות המשטרה 

13 ערבים שב"חים נעצרו בשטח פתוח סמוך ליישוב נורית שבגלבוע
אליה פרג'ון30.6.24
0
0
0
במהלך סוף השבוע התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות מספר חשודים סמוך לגדר הגבול.
למקום הוזנקו כוחות רבים מהמחוז הצפוני שהחלו בסריקות ובמחסומים לאיתור החשודים.
זמן קצר לאחר מכן זיהו הכוחות בשטח פתוח סמוך ליישוב נורית 13 תושבי הרשות, ללא אישורים שנעצרו במקום והובאו לתחנת המשטרה להמשך חקירתם.
ממשטרת ישראל נמסר: "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית.
משטרת ישראל נאבקת בכל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדינת ישראל ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
