תיעוד מבצעי מד"א

שני רוכבי אופניים חשמליים התנגשו ברכב בחדרה
תום אברמסון26.6.24
0
0
0
שני רוכבי אופניים חשמליים התנגשו הערב ברכב ברחוב יצחק שמיר בחדרה ונפצעו באורח קשה ובינוני.
צוותי מד"א טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים הלל יפה בעיר. חובש רפואת חירום במד"א יוסי בסקילה: "שני הרוכבים שכבו על הכביש סמוך לאופניים, כשאחד מהם מעורפל הכרה. צעיר בן 20 שנפגע בראשו באורח קשה ונער כבן 15 שנפגע בגפיים התחתונות.
הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבו של הצעיר קשה והנער במצב בינוני ויציב". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
