
שוב עוקץ את נתניהו | גלנט בבית הלבן: "מחלוקות פותרים בחדרים הסגורים"
שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן, בבית הלבן.
גלנט אמר בפתח הפגישה: "אני נכנס כעת לפגישה עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן בבית הלבן, על מנת לדון כפי שידידים דנים בסדרה ארוכה של דברים - לבנון, עזה, איראן, הנושאים הקשורים אליהם וגם נושא האספקה האמריקאית לישראל.
קיימתי כאן במהלך השבוע האחרון סדרה ארוכה של פגישות עם מזכיר ההגנה אוסטין, עם מזכיר המדינה בלינקן ועם רבים אחרים. הפגישות האלה חשובות מאוד וכעת אנחנו נמצאים בסיכומים של הדברים.
יש לנו מטרות משותפות, יש לנו יעדים משותפים ולפעמים אנחנו גם חלוקים על הדרכים באשר להשיג אותם. את המחלוקות אנחנו פותרים בחדרים סגורים, בצורה משותפת וטוב שכך".
באמירות אלו, עוקץ גלנט את נתניהו על הסרטון ששחרר בשבוע שעבר, בו תקף האחרון את האמריקאים על כך שמעכבים חימושים למדינתנו.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
