
לאחר כ-3 שעות: הושגה שליטה על השריפה בירושלים | החשד: השריפה נגרמה מבקבוקי תבערה שהושלכו באזור
פז אבוחצירה25.6.24
9
0
0
לוחמי האש ממחוז ירושלים, בסיוע צוותים ממחוזות נוספים בארץ, פעלו לכיבוי שריפת יער ענקית בין עיסאוויה לגבעה הצרפתית.
הלוחמים ביצעו קו הגנה על בסיס "עופרית" בהר הצופים ועל מתקנים נוספים שנמצאים באזור.
לאחר כ-3 שעות, השגה שליטה על האש. הצוותים יישארו בשטח במהלך הלילה כדי למנוע את התחדשות האש.
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
