נתי שוחט, פלאש 90

תושבות ירושלים חשודות בגניבת מאות אלפי שקלים מקשיש תושב העיר
פז אבוחצירה25.6.24
3
0
0
המשטרה עצרה שתי תושבות ירושלים, בשנות החמישים והעשרים לחייהן, בחשד שגנבו 200,000 ש"ח מקשיש כבן 70, המתגורר בעיר.
מהחקירה הראשונית עולה, כי האישה שאותה הוא מכיר, נכנסה לביתו וגנבה ממנו מעל ל-200,000 ש״ח במזומן- כך לדבריו. בנוסף עפ״י החשד לאחר הגניבה, החשודה נופפה בשטרות הכסף שגנבה בפני אנשים ברחוב, והעבירה חלק מהכסף שגנבה לאשה אחרת.
שתי החשודות שמתגוררות בסמיכות לקורבן הובאו לבימ״ש השלום בירושלים, שם הוארך מעצרן לטובת מיצוי החקירה ובהתאם לצרכיה. החקירה במשטרה נמשכת. (צילום: ארכיון)
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
