דוברות ביה"ח זיו

גבר כבן 60 במצב קשה לאחר שהוכש על ידי נחש
אליה פרג'ון25.6.24
0
0
0
לפני זמן קצר בשעה 08:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שהובא למרפאה מקומית בעספיא לאחר שככה"נ הוכש ע"י נחש.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח כרמל, גבר בן 60 במצב קשה, עם סימני הכשה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
