ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון

יו"ר הכנסת דורש מגלנט ומהרמטכ"ל: "אפשרו להוסיף את הכיתוב 'ה' יקום דמו' על מצבת החלל"
פז אבוחצירה23.6.24
16
0
0
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שיגר מכתב לשר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, בו הוא דורש לאפשר למשפחתו של החלל סרן ישראל יודקין הי"ד, להוסיף את הכיתוב 'ה' יקום דמו', על מצבת הגיבור שנפל.
"הביטוי 'ה' יקום דמו' מלווה את העם היהודי דורות רבים ואין שום מניעה לאפשרו על מצבה צבאית, ודאי מקום בו המשפחה השכולה מבקשת זאת", ציין אוחנה. "לאור זאת, אבקשכם לשקול מחדש את ההחלטה ולמלון את רצון המשפחה, לכבודם ולכבודו של חלל צה"ל ישראל יודקין הי"ד, ולכובדם של צבא ההגה לישראל ומדינת ישראל", חתם יו"ר הכנסת.

16
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
