דוברות המשטרה

תושבי ירושלים נעצרו בחשד שפרצו לאתר בנייה במרכז הארץ
פז אבוחצירה23.6.24
0
0
0
המשטרה עצרה שני תושבי ירושלים (38, 18) בחשד שפרצו לאתר בנייה ברחוב מבוא נס ברמת גן וגנבו ציוד יקר ערך.
במהלך חיפוש בחיקם, נתפס מסור "דיסק", שעל פי החשד שימש אותם לפריצה לאתר הבנייה.

החשודים הובאו לחקירה שבסיומה נכלאו. אתמול בימ"ש השלום בת"א האריך את מעצרם עד 25/6/24. החקירה נמשכת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
