
"קצת בהלם אבל בסדר" | אגם בוחבוט נפגעה בהופעה בביה"ס בבאר טוביה
אליה פרג'ון20.6.24
2
0
0
הזמרת אגם בוחבוט, נפגעה במהלך הופעה בתיכון אמית בבאר טוביה,
האירוע החל לאחר שתלמיד תיכון פרץ אל הבמה במהלך ההופעה של הזמרת, משך לה בשיער, גרר והשליך אותה אל הרצפה לאחר שהמאבטח באירוע ניסה להעיף את התלמיד מהבמה ומהכוכבת.
בעקבות האירוע האלים ההופעה הופסקה.
אגם בוחבוט התייחסה לאירוע האלימות ואמרה: "חברים קודם כל דבר ראשון אני בסדר. קצת בהלם אבל בסדר.
זה מתחיל בלזרום דברים עליי ועל כל הצוות שלי וממשיך בלהתפרץ לבמה ולמשוך ככה בשיער זה יכול היה להגמר אחרת!!!
אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם?
גם אם הכוונה היא טובה, וגם אם זה ״בסך הכל סלפי״
יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה.
אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם תקבלו את מלוא תשומת הלב.
בכל מקרה, אנחנו עוברים ימים קשים וכואבים במדינה שלנו ובסוף הכל הופך להבל הבלים.
אני מקווה שיגיעו ימים טובים יותר
תודה לכולם על ההודעות והדאגה".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
