יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ ואטורי: "אסור להשוות, מבקש סליחה"
אליה פרג'ון18.6.24
38
0
0
במהלך ועדת חוץ וביטחון ח"כ ניסים ואטורי, התייחס והתנצל על דבריו שעוררו סערה גדולה משעות הבוקר כשהשווה את המפגינים שמתנגדים לממשלה כזרוע של ארגון הטרור חמאס.
ואטורי אמר במהלך הדיון: "התכוונתי למשהו אחר לגמרי, ואני מצר על דבריי" בנוסף הוסיף ח"כ, "אף אחד לא זרוע של חמאס ואף אחד לא משתווה לחמאס. אסור להשוות אני מבקש סליחה".
38
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
