
"עם מסר ישראלי חריף" | השליח האמריקני הגיע ללבנון
אליה פרג'ון18.6.24
3
0
0
השליח האמריקני לענייני המזרח התיכון עמוס הוכשטיין, הגיע הבוקר ללבנון לאחר שאמש הוא שהה בישראל ונפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומספר בכירים נוספים.
הוכשטיין צפוי לדון עם מפקד צבא לבנון ג'וזף עואן ובכירים נוספים בהם יו"ר הפרלמנט הלבנוני על ההסלמה הביטחונית באזור בין ארגון הטרור הרצחני חיזבאללה למדינת ישראל.
כלי תקשרות לבנוני דיווח כי "הוכשטיין נושא עימו מסר ישראלי חריף יותר מהעבר, בדבר הצורך לנהל מו"מ ולהגיע להפסקת אש בגבולות - אחרת ההסלמה בלתי נמנעת".
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
