ערוץ הכנסת

"ביקרתי אמש אצל נועה ארגמני ונדהמתי שאין עבורה כל תוכנית שיקום"
אליה פרג'ון17.6.24
9
0
0
בפתח דיון הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ מיקי לוי, אמר יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור פרופ' חגי לוין כי אין לממשלה כל תכנית שיקום וטיפול הן בחטופים ששבו ואין בבני משפחותיהם.
פרופ' לוין סיפר כי אמש ביקר אצל נועה ארגמני ונוכח לדעת שאין כל תכנית שיקום עבורה. בתגובה אמר יו"ר הוועדה ח"כ מיקי לוי כי אלו דברים חמורים והוא יפנה בדחיפות לשר הבריאות לברר מדוע אין תוכנית כזו.
יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור: "ביקרתי אמש אצל נועה ארגמני ונדהמתי שאין עבורה כל תוכנית שיקום; גם אחרי ההחזרה יש הפקרות"
יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי לוי: "אלו דברים חמורים. אפנה בדחיפות לשר הבריאות לברר מדוע אין תוכנית כזו"
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
