דובר צה"ל

אוגדת המילואים החדשה שצה"ל פועל להקמתה
אליה פרג'ון17.6.24
12
0
0
צבא הגנה לישראל פועל בימים אלה להקים אוגדת מילואים חדשה בשל הצורך באלפי לוחמים נוספים.
אוגדת המילואים החדשה, תכלול מתנדבים שכבר שוחררו וקיבלו פטור אך לא רק אלה שעברו את גיל הפטור ממילואים אלא גם מי שצה"ל פטר אותם בשל צמצום כוח אדם.
האוגדה תורכב על פי התכנון מ-5 חטיבות מילואים אשר יוקמו באופן הדרגתי.
(צילום: ארכיון)
12
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
