דובר צה"ל

בצה"ל מבהירים: "אין הפסקת לחימה בדרום הרצועה"
אליה פרג'ון16.6.24
11
0
0
בהמשך להודעת דובר צה"ל על "הפוגה טקטית" לשם הכנסת סיוע הומניטרי לאזור רפיח מכרם שלום, בצה"ל מבקשים להבהיר לציבור כי אין הפסקת לחימה בדרום הרצועה, והלחימה ברפיח נמשכת. כמו כן, אין שינוי בהכנסת הסחורות לרצועה. הציר המוביל את הסחורות יהיה פתוח במהלך שעות היום בתיאום עם ארגונים בינ״ל, לשינוע הסיוע ההומניטרי בלבד.
11
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
