אייל מרגולין, פלאש 90

שני חיילי צה"ל נפצעו מפגיעת נ"ט בגליל העליון - מצבם בינוני וקל
פז אבוחצירה13.6.24
2
0
0
שני חיילי צה"ל נפצעו בינוני וקל מפגיעת נ"ט ביישוב בצפון הארץ.
החיילים פונו לבית חולים, משפחותיהם עודכנו.
רפואה שלמה גיבורים.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
