
הרמטכ"ל ללוחמי נצח יהודה: "תמשיכו לעשות טוב, אתם חלוצים. נחזק את הגדוד"
הרמטכ"ל ביקר בגדוד נצח יהודה יחד עם מפקד אוגדה 143, תא"ל אבי רוזנפלד ומפקדים בכירים נוספים.
הרמטכ"ל אמר להם: "אני רוצה לדבר איתכם על שתי משימות, המשימה הראשונה הגנה על היישובים כאן, ויש לכם כאן יישובים קרובים, יש לכם כאן עיר קרובה, עם אחריות גדולה מאוד להגן במרחב הגבול, לשמור מרחב אבטחה מאוד יציב, שלא נכנס אליו אויב, שלא עוברים אותו, שלא מתקרבים לגדר ולדעת, כשיש ניסיון חדירה, להגיב מהר, להגיב בנחישות, להגיב במקצועיות, גם לא לתת לאויב לחדור, וגם לתת לתושבים כאן הרבה מאוד ביטחון.
צה"ל צריך היום יותר לוחמים, אנחנו רוצים שאתם תראו שאפשר להיות לוחם חרדי. גם ללמוד, גם להגן על ביטחון המדינה. תמשיכו לעשות טוב, גם להגן על התושבים כאן, גם להיות חלוצים, חרדים לוחמים, כל אחד איפה שהוא מגדיר את עצמו. אנחנו נחזק את הגדוד ונראה שאתם כל תקופה עושים יותר, מתחזקים יותר ומוכיחים שזו הדרך הנכונה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
