תומר ניוברג, פלאש 90

"לא נעצור את הלחימה עד להשבת כל החטופים"
אליה פרג'ון3.6.24
7
0
0
שר הביטחון יואב גלנט שוחח הלילה עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, במוקד השיחה, השניים דנו במאמצים השונים להשבת החטופים ולפירוק החמאס.
גלנט, הדגיש בפני מזכיר המדינה בלינקן, כי ישראל לא תעצור את הלחימה בעזה עד אשר תשיב את כל החטופים ותמוטט את שלטון החמאס. השר גלנט הבהיר כי בכל מצב, לאחר המלחמה החמאס לא ישלוט בעזה.
השר גלנט עדכן את המזכיר בלינקן כי מערכת הביטחון מקדמת בימים אלה מהלכים שיציבו חלופה שלטונית לחמאס, ואמר כי מדובר בהליך הכרחי עבור מיטוט שלטון החמאס, ועבור יצירת לחץ שיסייע בהשבת החטופים.
שר הביטחון הודה למזכיר המדינה ולממשל האמריקני על עמידתם לצד ישראל ומחויבותם לביטחונה.
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
