משטרת ישראל

שני שב"חים מהכפר יעבד נעצרו בתחנה מרכזית בחדרה
אליה פרג'ון30.5.24
3
0
0
במהלך הפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, שוטרי משטרת ישראל איתרו בתחנה המרכזית בחדרה שני שב״חים ללא אישורי כניסה לישראל.
החשודים תושבי כפר יעבד בני 31 נעצרו לחקירה בתחנה בסיומה נכלאו.
בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת חדרה מקיימים כל העת פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, אשר לא פעם עלולים להיות מעורבים באירועים ביטחוניים".
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
