
כוחותינו מגבירים נוכחות באזור טול כרם
אליה פרג'ון30.5.24
7
0
0
בשל ההסלמה באזור השרון וביישובי עמק חפר ולאחר צרורות הירי שבצעו המחבלים אמש מאזור טול כרם לעבר בת חפר, כוחותינו הגבירו את נוכחותם במרחב ואת מספר הסיורים של צה"ל כשבנוסף, הכוחות פועלים לסיכול הטרור בתוך טול כרם.
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
