איחוד הצלה

פצוע בינוני בתאונת דרכים סמוך לצומת אור עקיבא
תום אברמסון30.5.24
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 21 נפצע באורח בינוני, כשהחליק בכביש 4 סמוך לצומת אור עקיבא.
צוות מד"א שהוזעק למקום הפנה את הפצוע לבית חולים הלל יפה עם חבלות בגפיים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
