דובר צה"ל

חיילי מצרים פתחו באש על לוחמינו הפועלים במעבר רפיח | אין נפגעים לכוחותינו, האירוע מתוחקר
פז אבוחצירה27.5.24
25
0
0
חיילים מצריים פתחו באש לעבר כוחותינו הפועלים בצד העזתי במעבר רפיח, מסיבה שאינה ברורה.
כוחותינו השיבו באש, זוהו פגיעות. בדובר צה"ל ציינו שהאירוע בחקירה ומתקיים שיח עם הצד המצרי.
25
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
