
צה"ל: "תקפנו אזור ברפיח בו שהו מחבלים בכירים, נבדקת הטענה שנפגעו בתקיפה אזרחים"
פז אבוחצירה27.5.24
19
0
0
כלי תקשורת בעזה טוענים שכוחותינו ביצעו תקיפה באזור אוהלי האזרחים ברפיח.
מדובר צה"ל נמסר: "כלי טיס תקפו לפני זמן קצר מתחם של ארגון הטרור חמאס ברפיח בו שהו מחבלים בכירים בארגון.
התקיפה בוצעה כנגד מחבלים שמהווים יעד לתקיפה בהתאם לדין הבין-לאומי, באמצעות חימוש מדויק, ועל בסיס מודיעין מקדים המצביע על שימוש של מחבלי חמאס במרחב.
מוכרת הטענה כי כתוצאה מהתקיפה ומשריפה שהתלקחה במרחב נפגעו מספר בלתי מעורבים. האירוע בבדיקה".
19
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
