תיעוד מבצעי, מד"א

הכבישים מדממים: רוכב אופנוע נהרג בחיפה
אליה פרג'ון26.5.24
1
0
0
לפני זמן קצר בשעה 09:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על רוכב אופנוע שהחליק בגשר שמואל ארד בחיפה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על רוכב אופנוע גבר כבן 35 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו.
כזכור, בשעות הבוקר נהרג רוכב אופנוע נוסף בסמוך למחלף קיבוץ גלויות בתל אביב.
פראמדיק מד"א אלי כתב סיפר: "ראינו את הרוכב שוכב בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
סעו לאט!
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
