ערוץ 14

שופט בכיר בדימוס: "בית הדין בהאג - חבורת לובשי גלימות עם נכות מוסרית"
תום אברמסון24.5.24
11
0
0
"לעשות השוואה כלשהי בין תוקף לנתקף זו הרמה הכי נמוכה האפשרית מבחינה אינטלקטואלית ומוסרית", כך אמר הבוקר השופט הבכיר בדימוס, הרן פיינשטיין, בנוגע לדיון הדרמטי בבית הדין הפלילי בהאג בנושא עצירת המלחמה מול ארגון הטרור חמאס.
פיינשטיין הוסיף בריאיון לגלי ישראל: "בית הדין בהאג הוא לא בית דין, זו חבורת לובשי גלימות עם נכות מוסרית. זה לא בית משפט עם עדויות של שני הצדדים, אין פה זכות ערעור - כל מה שיש שם זה אסופת אנשים עם פגם מוסרי בעצם הנכונות שלהם לשבת במוסד הזה ולדון בתביעה נגד ישראל כאשר ישראל היא המותקפת".

11
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
