אבשלום ששוני, פלאש 90

תא"ל הגרי לתקשורת הזרה: "אנחנו פועלים ברפיח כדי לשחרר את החטופים שלנו משם, בפעולה ממוקדת"
פז אבוחצירה23.5.24
3
0
0
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי קיים הצהרה לתקשורת הזרה, בה ציין כי כוחותינו פועלים ברפיח, כדי לשחרר את החטופים שלנו משם, בפעולה ממוקדת.
"לצה"ל יש ניסיון נרחב בפעילות במתחמים, ללא פגיעה באזרחים והכל נעשה לפי החוק הבינלאומי, כדי לשחרר את החטופים שלנו. חמאס התחיל את המלחמה הזאת ב-7.10, ואנחנו נעשה הכל כדי לא לפגוע בתושבי עזה, שחמאס מסתתר מאחוריהם. אנחנו שומרים על האזרחים ברפיח מחמאס", ציין.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
