
נקבע מותה של הפעוטה שנשכחה ברכב בבית שמש
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על פעוטה ששהתה זמן ממושך ברכב סגור ברחוב רבי ברכיה בבית שמש.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, פעוטה כבת שנתיים, במצב אנוש תוך פעולות החייאה.
חובשי רפואת חירום במד"א מנחם אדרי ושלום שאשא סיפרו: "הגענו למקום וראינו ילדה כבת שנתיים מחוסרת הכרה עם סימני מכת חום. סיפרו לנו שהיא הייתה זמן ממושך בתוך הרכב הסגור. היא הייתה חמה מאוד למגע, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קירור וביצוע פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש".
ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך השעה האחרונה, התקבל במשטרה דיווח ממוקד מד"א על תינוקת נעולה בתוך רכב חונה. למקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים וצוותי רפואה.
מהמקום פונתה פעוטה כבת שנתיים במצב אנוש לטיפול רפואי בבי"ח (עפ״י גורמי הרפואה).
עפ״י החשד, התינוקת הושארה ברכב נעולה וללא השגחה מספר שעות. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום, החלו בחקירת נסיבות המקרה ובדיקת החשד לרשלנות".
בבית החולים נקבע מותה של הפעוטה.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
