
בן גביר בעצרת הרבבות: "הפתרון זה לחזור הביתה, זה גם להתיישב וגם להוריש"
אליה פרג'ון14.5.24
43
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, השתתף בעצרת הרבבות בדרום בדרישה ליישוב עזה.
"העצרת כאן היא הפתרון! הפתרון של התיישבות ואין בלתו בלי לשחרר את עזה לא יהיה פתרון!
הפתרון זה לחזור הביתה זה לחזור לארץ ישראל זה גם להתיישב וגם להוריש"
43
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
