איליה גולדמן 

לאחר החשש למתקפת טילים: תושבי ק"ש רשאים לצאת מהמרחבים המוגנים
אליה פרג'ון14.5.24
0
0
0
בשל חשש למתקפת טילים משטח לבנון לעבר קריית שמונה ויישובים באצבע הגליל, דוברות עיריית קריית שמונה הוציאה הודעה חריג ובה התבקשו התושבים לשהות במרחב מוגן ובמקלטים לאחר עדכון מצב ההנחיות שונו.
מעיריית קריית שמונה נמסר: "עדכון: לאחר הערכת מצב שהסתיימה כעת, תושבי קריית שמונה השוהים בעיר, רשאים לצאת מהמקלטים ומהמרחבים המוגנים, אך מתבקשים לשהות בקרבתם.
אנא מכם גלו עירנות והישמעו להנחיות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
