
רה״מ נתניהו הניח תפילין של הלוחם שנפל: ״לעילוי נשמתו״ | צפו
פז אבוחצירה12.5.24
29
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח את התפילו של מושיקו דוינו הי"ד, שנפל במבצע "צוק איתן".
נתניהו: "'וְרָאוּ כָּל־עַמֵּי הָאָרֶץ כִּי שֵׁם השם נִקְרָא עָלֶיךָ וְיָרְאוּ מִמֶּךָּ'.
רוחמה, אמא של מושיקו דוינו השם יקום דמו, שנפל במבצע 'צוק איתן', הביאה לי את התפילין שלו. התפילין שהיו איתו כל הזמן בתוך הקרבות הם הפריט היחיד ששרד את התופת שבה נפל מושיקו.
ריח אבק השריפה עדיין נותר על כיסוי התפילין. הבטחתי לרוחמה שאניח את התפילין לעילוי נשמתו של מושיקו ולעילוי נשמת כל נופלינו. כך אני עושה היום בחרדת קודש. יהי זכר חללינו ברוך ונצור בליבנו לעד".

29
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
