
ח"כ קרויזר מגיב ללפיד: "קצת מודעות עצמית, מזכיר לך איך רצת לבלינקן לפני כל מבצע בממשלת בנט"
יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית', ח"כ יצחק קרויזר, התייחס לדברי יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, כנגד ההתבטאות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על החלטת ביידן לעצור את משלוחי הנשק לישראל.
קרויזר: "אדון לפיד, עוד לפני שאתה מעז להעביר ביקורת כנגד חברי ממשלה, מן הראוי שתצמיח קורטוב של מודעות עצמית. רק בימים אלה בעיצומם של עשרת ימי תשועה, זכור היטב נאומך כשר החוץ רווי דברי ההבל בכנס בין לאומי לציון יום השואה, כשבחרת לשנמך את ייחודה של האנטישמיות לדרגת הסכסוך בין ההוטו והטוטסי ברואנדה ולסוחרי העבדים בארה"ב, לשמחתם של מיליוני מכחישי השואה העולם.
כשמדברים על התנהלות דיפלומטית האם זה לא אתה מר לפיד שזכית בתואר שר החוץ הראשון בהיסטוריה של מדינת ישראל שהעז להעביר ביקורת פומבית בתדרוך מול כתבים זרים! על אופן הנסיגה האמריקאית מאפגניסטן? פיגוע דיפלומטי חסר תקדים בחומרתו שבו שר חוץ ישראלי לראשונה בהיסטוריה מעביר ביקורת על סוגיית ביטחון פנים אמריקאית שאינה נוגעת בשום צורה לביטחון ישראל.
או כשלחילופין בחרת לעוות את ההיסטוריה כשניכסת את בניית מחנות ההשמדה והריכוז לפולנים במקום לגרמנים, תוך גרימת פיגוע דיפלומטי מיותר מול אחת ממדינות האיחוד היחידות שלאורך השנים ניצבו לצידנו באו"ם ולפגיעה קשה בהסכם עם מדינות וישגרד היחידות שתומכות בנו באו"ם לאורך השנים ללא סייג.
האם זה לא אתה מר לפיד שמיד לאחר מינויך לשר חוץ בממשלת בנט רצת בבהילות למזכיר המדינה בלינקן כדי להבטיח לו 'מדיניות אפס הפתעות' לפני כל מבצע של כוחותינו בעולם, מדיניות שהשלכותיה פגיעה וסיכון כוחותינו ברחבי הגלובוס, כפי שאתה ממשיך לנהוג כדרכך גם בימים אלה? או כאשר כשר חוץ העלית ביום העצמאות האמריקאי ברכה לעם האמריקאי בדף הפייסבוק הרשמי שלך עם דגל ליבריה במקום ארצות הברית? מר לפיד, אתה האחרון שיכול לדבר על התבטאויות שנוגעות לפגיעה ישירה בביטחון ישראל".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
